Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT040368 thermotec

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040368 THERMOTEC

KTT040368 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040368
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040368
KTT040368
263.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040368

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaZEXEL
Ø koła pasowego [mm]109
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 100 YF
ID sprężarkiVCS12E
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040368 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
CITROËN      96.756.558.80-01
CITROËN      98.092.742.80-01
CITROËN      98.275.522.80
CITROËN      9827529180
CITROËN      9827529180-00
CITROËN      9827552280-00
OPEL      95526504
PEUGEOT      98.275.522.80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040368 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.