Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford FOCUS III Furgon/hatchback 2.0 TDCi (2011.01-2014.06) 115km » KTT040368 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Focus Iii Furgon/hatchback 2.0 Tdci (2011.01-2014.06) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040368 THERMOTEC

KTT040368 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040368
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040368
KTT040368
259.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040368

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaZEXEL
Ø koła pasowego [mm]109
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 100 YF
ID sprężarkiVCS12E
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040368 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
CITROËN      96.756.558.80-01
CITROËN      98.092.742.80-01
CITROËN      98.275.522.80
CITROËN      9827529180
CITROËN      9827529180-00
CITROËN      9827552280-00
OPEL      95526504
PEUGEOT      98.275.522.80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040368 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.