Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Lexus IS I (_E1_) 200 (GXE10) (1999.04-2005.07) 155km » KTT090020 thermotec
wybrany samochód: 
Lexus Is I (_e1_) 200 (gxe10) (1999.04-2005.07) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090020 THERMOTEC

KTT090020 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090020
Kompresor klimatyzacji KTT090020
KTT090020
thermotec KTT090020 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090020 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090020 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090020 thermotec
651.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090020

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaKEIHIN
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiHS110R
Liczba otworów do mocowania3
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090020 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
HONDA      38810PNB006
zamienniki:
2500K237
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090020 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.