Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat LEON ST (5F8) 1.2 TSI (2014.05-???) 110km » KTT090104 thermotec
wybrany samochód: 
Seat Leon St (5f8) 1.2 Tsi (2014.05-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090104 THERMOTEC

KTT090104 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090104
Kompresor klimatyzacji KTT090104
KTT090104
thermotec KTT090104 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090104 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090104 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090104 thermotec
937.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090104

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Kształtowalny
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie robocze [V]12
Dolot - Ø [mm]28,40
Ø wylotu [mm]15,40
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SAS14C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090104 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      8T0260805F
AUDI      8T0260805P
AUDI      8T0260805S
AUDI      8T0260805T

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090104 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.