Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat PUNTO (188_) 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) (1999.09-2010.12) 60km » KTT090120 thermotec
wybrany samochód: 
Fiat Punto (188_) 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) (1999.09-2010.12) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090120 THERMOTEC

KTT090120 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090120
Kompresor klimatyzacji KTT090120
KTT090120
thermotec KTT090120 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090120 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090120 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090120 thermotec
1,103.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090120

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaCALSONIC-EQUIVALENT
Kształtowalny
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]170
Napięcie robocze [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Dolot - Ø [mm]28,4
Ø wylotu [mm]15,3
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCSE717
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090120 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64509121762
BMW      64529185146
BMW      64529195971
BMW      9121762
BMW      9185146
BMW      9195971

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090120 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.