Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat DUCATO Autobus (230_) 1.9 TD (1998.04-2002.04) 90km » KTT090306 thermotec
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Autobus (230_) 1.9 Td (1998.04-2002.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090306 THERMOTEC

KTT090306 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090306
Kompresor klimatyzacji KTT090306
KTT090306
thermotec KTT090306 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090306 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090306 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090306 thermotec
935.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090306

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVISTEON
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiVS16
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090306 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
FORD      1 718 580
FORD      1 741 457
FORD      1 747 623
FORD      1 787 455
FORD      1016001313
FORD      1746701
FORD      1763841
FORD      1799468
FORD      1863287
FORD      1890121
FORD      AP3119D629AA
FORD      AP3119D629AB
FORD      AP3119D629AC
FORD      AP3119D629AD
FORD      AP3119D629AE
FORD      AP3119D629BA
FORD      REAP3119D629AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090306 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.