Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 D (1982.12-1992.07) 78km » KTT090398 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 40-55 I Platforma / Podwozie (293-909) 2.4 D (1982.12-1992.07) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090398 THERMOTEC

KTT090398 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090398
Kompresor klimatyzacji KTT090398
KTT090398
thermotec KTT090398 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090398 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090398 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090398 thermotec
778.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090398

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-GROUP
Technika połączeńBolted to the rear h
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU14C
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090398 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      447150-2350
AUDI      4G0 260 805B
AUDI      4H0260805E
VOLKSWAGEN      4G0260805B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090398 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.