Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MEGANE IV liftback (B9A/M/N_) 1.6 E-TECH 160 (B9NH) (2021.07-???) 160km » KTT090412 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Megane Iv Liftback (b9a/m/n_) 1.6 E-tech 160 (b9nh) (2021.07-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090412 THERMOTEC

KTT090412 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090412
Kompresor klimatyzacji KTT090412
KTT090412
thermotec KTT090412 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090412 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090412 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090412 thermotec
838.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090412

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Ø koła pasowego [mm]109
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC6
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090412 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
OPEL      13346491
OPEL      13346495
OPEL      13361842
OPEL      13412251
OPEL      13414020
OPEL      1618407
OPEL      1618408
OPEL      1618411
OPEL      1618496
OPEL      39072514
OPEL      39164668
VAUXHALL      13346491
VAUXHALL      13346495
VAUXHALL      13361842
VAUXHALL      13414020
VAUXHALL      1618407
VAUXHALL      1618408
VAUXHALL      1618411
VAUXHALL      1618496
VAUXHALL      39072514
CHEVROLET      13346491
CHEVROLET      13346495
CHEVROLET      13361842
CHEVROLET      13414020
CHEVROLET      1618407
CHEVROLET      1618408
CHEVROLET      1618411
CHEVROLET      1618496
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090412 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.