Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Opel VECTRA C GTS (Z02) 2.8 V6 Turbo (F68) (2005.08-2008.08) 230km » 07.14.201 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Gts (z02) 2.8 V6 Turbo (f68) (2005.08-2008.08) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 07.14.201 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.14.201 Korpus przepustnicy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
415.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

07.14.201

Status produktu: Normalny
dla numeru OE06A 133 064 J

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 07.14.201 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
AUDI      06A 133 064 J
VOLKSWAGEN      06A 133 064 K
zamienniki:
V10-81-0005
brak
VEMO
V10-81-0005-1
brak
VEMO
FDB1499
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Korpus przepustnicy 07.14.201 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.