Ilość na oś | 1 | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
nr EAN | 3322937498758 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JGM1267T TRW
BMW | 1 090 205 | |
BMW | 1 090 206 | |
BMW | 1 090 213 | |
BMW | 1 090 214 | |
BMW | 1 090 455 | |
BMW | 1 090 456 | |
BMW | 1 090 461 | |
BMW | 1 090 462 | |
BMW | 1 090 463 | |
BMW | 1 090 464 | |
BMW | 1 091 063 | |
BMW | 1 091 064 | |
BMW | 1 091 101 | |
BMW | 1 091 102 | |
BMW | 1 091 269 | |
BMW | 1 091 270 | |
BMW | 1 091 623 | |
BMW | 1 091 624 | |
BMW | 1 092 307 | |
BMW | 1 092 308 | |
BMW | 1 138 141 | |
BMW | 1 138 142 | |
BMW | 1 139 413 | |
BMW | 1 139 414 | |
BMW | 1 139 415 | |
BMW | 1 139 416 | |
BMW | 31 31 1 090 205 | |
BMW | 31 31 1 090 206 | |
BMW | 31 31 1 090 213 | |
BMW | 31 31 1 090 214 | |
BMW | 31 31 1 090 455 | |
BMW | 31 31 1 090 456 | |
BMW | 31 31 1 090 461 | |
BMW | 31 31 1 090 462 | |
BMW | 31 31 1 090 463 | |
BMW | 31 31 1 090 464 | |
BMW | 31 31 1 091 063 | |
BMW | 31 31 1 091 064 | |
BMW | 31 31 1 091 101 | |
BMW | 31 31 1 091 102 | |
BMW | 31 31 1 091 269 | |
BMW | 31 31 1 091 270 | |
BMW | 31 31 1 091 623 | |
BMW | 31 31 1 091 624 | |
BMW | 31 31 1 092 307 | |
BMW | 31 31 1 092 308 | |
BMW | 31 31 1 138 141 | |
BMW | 31 31 1 138 142 | |
BMW | 31 31 1 139 413 | |
BMW | 31 31 1 139 414 | |
BMW | 31 31 1 139 415 | |
BMW | 31 31 1 139 416 |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JGM1267T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JGM1267T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020