Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
nr EAN | 3322937297443 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora JTS364 TRW
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
7M0311317, 7M0411309B, 7M0411309D, 7M0411317C, 7M0411317D, 7M3411317, 7M3411317B, 7M3411317C, 7M3411317E
1009591, 1141774, 1232756, 1353188, 1361653, 1M215489AA, 1M215489AB, 3M215489AA, 3M215489AB, 7200959, 95VW5489AB, 95VW5489AC
7M0411309B, 7M0411309D, 7M0411317C, 7M0411317D, 7M3411317, 7M3411317B, 7M3411317C, 7M3411317E
AUDI | 7M0 411 309 B | |
AUDI | 7M0 411 309 D | |
FORD | 1009591 | |
FORD | 1141774 | |
FORD | 1232756 | |
FORD | 1353188 | |
FORD | 1361653 | |
FORD | 1M21-5489-AA | |
FORD | 1M21-5489-AB | |
FORD | 3M21-5489-AA | |
FORD | 3M21-5489-AB | |
FORD | 7200959 | |
FORD | 95VW-5489-AB | |
FORD | 95VW-5489-AC | |
SEAT | 7M0 411 309 B | |
SEAT | 7M0 411 309 D | |
SEAT | 7M0 411 317 C | |
SEAT | 7M0 411 317 D | |
SEAT | 7M3 411 317 | |
SEAT | 7M3 411 317 B | |
SEAT | 7M3 411 317 C | |
SEAT | 7M3 411 317 E | |
SKODA | 7M0 411 309 B | |
SKODA | 7M0 411 309 D | |
VOLKSWAGEN | 7M0 311 317 | |
VOLKSWAGEN | 7M0 411 309 B | |
VOLKSWAGEN | 7M0 411 309 D | |
VOLKSWAGEN | 7M0 411 317 C | |
VOLKSWAGEN | 7M0 411 317 D | |
VOLKSWAGEN | 7M3 411 317 | |
VOLKSWAGEN | 7M3 411 317 B | |
VOLKSWAGEN | 7M3 411 317 C | |
VOLKSWAGEN | 7M3 411 317 E |
Zastosowanie Łącznik stabilizatora JTS364 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora JTS364 TRW:
Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.
Łączniki stabilizatora wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.
Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.
powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora