Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » V10-1314 vaico

Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra, Original VAICO Qualität V10-1314 VAICO

V10-1314 Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra, Original VAICO Qualität VAICO
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-1314

producent:

VAICO

Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ciężar [kg] 0,14
nr EAN 4046001225970

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra, Original VAICO Qualität V10-1314 VAICO

Zestaw uszczelek pokrywy zaworów pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C4, A6 C5, CABRIOLET B3, TT, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, EXEO, EXEO ST, IBIZA II, IBIZA III, LEON 1.8 11.94-12.10
numery OEM:
AUDI      058 198 025
AUDI      058 198 025 A
AUDI      58198025
AUDI      58198025A
SEAT      058 198 025
SEAT      058 198 025 A
SEAT      58198025
SEAT      58198025A
SKODA      058 198 025
SKODA      058 198 025 A
SKODA      58198025
SKODA      58198025A
VOLKSWAGEN      058 198 025
VOLKSWAGEN      058 198 025 A
VOLKSWAGEN      58198025
VOLKSWAGEN      58198025A
VAG      058 198 025
VAG      058 198 025 A
VAG      58 198 025
VAG      58 198 025 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra, Original VAICO Qualität V10-1314 VAICO w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.