Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) 2.0 i 16V (D22A, D27A) (1991.04-1995.11) 150km » V10-1558 vaico
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse I (d2_a) 2.0 I 16v (d22a, D27a) (1991.04-1995.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1558 VAICO

V10-1558 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-1558

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
dla numeru OE1K0 199 868
Strona zabudowygóra
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]0,271
nr EAN4046001335891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1558 VAICO

Część mocująca zawieszenia silnika góra L/P pasuje do: AUDI A3, Q3, TT; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI; VW CADDY ALLTRACK 1.0-3.6 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 199 868
AUDI      1K0 199 868 Q
SEAT      1K0 199 868
SEAT      1K0 199 868 Q
SKODA      1K0 199 868
SKODA      1K0 199 868 Q
VOLKSWAGEN      1K0 199 868
VOLKSWAGEN      1K0 199 868 Q
VAG      1K0 199 868
VAG      1K0 199 868 Q
VAG      1K0199868Q
EAGLE      1332

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1558 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.