Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Fiat DUCATO Platforma / podwozie (244_) 2.8 JTD Power (2004.05-2006.07) 146km » V10-2219 vaico
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (244_) 2.8 Jtd Power (2004.05-2006.07) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2219 VAICO

V10-2219 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-2219

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegówS-Tronic (DL501)
Rodzaj skrzyni biegówdla automatyki skrzyni 7-biegowej
Sprzęgłodla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,321
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001544378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2219 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5, PORSCHE MACAN 1.8-4.2 06.07-
numery OEM:
AUDI      0B5 325 429 E
AUDI      B5325429E
SEAT      0B5 325 429 E
SEAT      B5325429E
SKODA      0B5 325 429 E
SKODA      B5325429E
VOLKSWAGEN      0B5 325 429 E
VOLKSWAGEN      B5325429E
VAG      0B5 325 429 E
VAG      B5 325 429 E

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2219 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.