Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Hyundai H-1 / STAREX Autobus (A1) 2.5 D (1997.10-2004.04) 78km » V15-99-2090 vemo
wybrany samochód: 
Hyundai H-1 / Starex Autobus (a1) 2.5 D (1997.10-2004.04) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 VEMO

V15-99-2090 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-2090
300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2090

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]87
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
nr EAN4046001791765

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA II, VW LUPO I, POLO 1.0/1.4 09.96-07.05
numery OEM:
SEAT      032 121 111 BB
SEAT      321 211 11B B
SKODA      032 121 111 BB
SKODA      321 211 11B B
VOLKSWAGEN      032 121 111 BB
VOLKSWAGEN      032 121 111BB
VAG      032 121 111BB
VAG      32 121 111BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.