Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V15-99-2090 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 VEMO

V15-99-2090 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-2090
301.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2090

dostawca:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 87
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
nr EAN 4046001791765

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA II, VW LUPO I, POLO 1.0/1.4 09.96-07.05

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 producenta VEMO

SEAT

032121111BB, 32121111BB

VOLKSWAGEN

032121111BB

numery OEM:
SEAT      032 121 111 BB
SEAT      321 211 11B B
SKODA      032 121 111 BB
SKODA      321 211 11B B
VOLKSWAGEN      032 121 111 BB
VOLKSWAGEN      032 121 111BB
VAG      032 121 111BB
VAG      32 121 111BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2090 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.