Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Ford SIERRA II liftback (GBC, GBG) 2.0 i Cat (1987.01-1993.02) 100km » V15-99-2098 vemo
wybrany samochód: 
Ford Sierra Ii Liftback (gbc, Gbg) 2.0 I Cat (1987.01-1993.02) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V15-99-2098 VEMO

V15-99-2098 Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality VEMO
vemo V15-99-2098
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2098

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]92
Rodzaj korpusubez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ciężar [kg]0,074
nr EAN4046001843631

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V15-99-2098 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (92°C) pasuje do: AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 C7, Q2, Q3, Q5, TT, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SC 1.4H-2.0D 11.07-
numery OEM:
AUDI      04L 121 026 F
AUDI      04L 121 026 J
AUDI      04L 121 026 N
AUDI      04L 121 026 Q
AUDI      04L 121 026 R
AUDI      04L 121 111 H
AUDI      04L 121 113 D
AUDI      4L 121 026 J
AUDI      4L 121 026 N
AUDI      4L 121 026 Q
AUDI      4L 121 026 R
AUDI      4L 121 111 H
AUDI      4L 121 113 D
SEAT      04L 121 026 F
SEAT      04L 121 026 J
SEAT      04L 121 026 N
SEAT      04L 121 026 Q
SEAT      04L 121 026 R
SEAT      04L 121 111 H
SEAT      04L 121 113 D
SEAT      4L 121 026 N
SEAT      4L 121 026 Q
SEAT      4L 121 026 R
SEAT      4L 121 111 H
SEAT      4L 121 113 D
SEAT      4L121026F
SEAT      4L121026J
SKODA      04L 121 026 F
SKODA      04L 121 026 J
SKODA      04L 121 026 N
SKODA      04L 121 026 Q
SKODA      04L 121 026 R
SKODA      04L 121 111 H
SKODA      04L 121 113 D
SKODA      4L 121 026 F
SKODA      4L 121 026 J
SKODA      4L 121 026 N
SKODA      4L 121 026 Q
SKODA      4L 121 026 R
SKODA      4L 121 111 H
SKODA      4L 121 113 D
VOLKSWAGEN      04L 121 026 F
VOLKSWAGEN      04L 121 026 J
VOLKSWAGEN      04L 121 026 N
VOLKSWAGEN      04L 121 026 Q
VOLKSWAGEN      04L 121 026 R
VOLKSWAGEN      04L 121 111 H
VOLKSWAGEN      04L 121 113 D
VOLKSWAGEN      4L 121 026 N
VOLKSWAGEN      4L 121 026 Q
VOLKSWAGEN      4L 121 026 R
VOLKSWAGEN      4L 121 111 H
VOLKSWAGEN      4L 121 113 D
VAG      04L 121 026 E_part
VAG      04L 121 026 F
VAG      04L 121 026 F_part
VAG      04L 121 026 J
VAG      04L 121 026 J_part
VAG      04L 121 026 N
VAG      04L 121 026 N_part
VAG      04L 121 026 Q
VAG      04L 121 026 R
VAG      04L 121 026 R_part
VAG      04L 121 111 H
VAG      04L 121 113 D
VAG      04L 121 113 D_part
VAG      4L 121 026 E_part
VAG      4L 121 026 F
VAG      4L 121 026 F_part
VAG      4L 121 026 J
VAG      4L 121 026 J_part
VAG      4L 121 026 N
VAG      4L 121 026 N_part
VAG      4L 121 026 Q
VAG      4L 121 026 R
VAG      4L 121 026 R_part
VAG      4L 121 111 H
VAG      4L 121 113 D
VAG      4L 121 113 D_part
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V15-99-2098 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V15-99-2098 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.