Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Renault SAFRANE II (B54_) 3.0 V6 (B54M) (1996.07-2000.12) 167km » V20-81-0012 vemo
wybrany samochód: 
Renault Safrane Ii (b54_) 3.0 V6 (b54m) (1996.07-2000.12) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V20-81-0012 VEMO

V20-81-0012 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-81-0012
835.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-81-0012

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Średnica [mm]76
Tryb pracyelektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ciężar [kg]1,114
nr EAN4046001588990

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V20-81-0012 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E87), 3 (E90), 3 (E91), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67), Z4 (E85), Z4 (E86) 2.5/3.0 09.04-06.12
numery OEM:
BMW      13 54 7 516 946
BMW      7 516 946
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V20-81-0012 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.