Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volkswagen GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.5 TSI (2017.07-???) 130km » V40-99-1098 vemo
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii Variant (ba5, Bv5) 1.5 Tsi (2017.07-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V40-99-1098 VEMO

V40-99-1098 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
vemo V40-99-1098
Korpus termostatu, Original VEMO Quality V40-99-1098
253.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V40-99-1098

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]103
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ilość biegunów2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Ciężar [kg]0,192
nr EAN4046001814174

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V40-99-1098 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (103°C, w obudowie) pasuje do: BUICK ENCORE, CHEVROLET AVEO, CRUZE, ORLANDO, TRAX, OPEL ADAM, ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, CORSA D, CORSA E, INSIGNIA A 1.0-1.8 05.09-
numery OEM:
OPEL      01 338 031
OPEL      01 338 251
OPEL      01 338 380
OPEL      13 38 031
OPEL      13 38 251
OPEL      13 38 380
OPEL      55565336
OPEL      55579010
OPEL      55593034
VAUXHALL      13 38 031
VAUXHALL      13 38 251
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V40-99-1098 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V40-99-1098 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.