Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Dacia LODGY (JS_) 1.5 Blue dCi 95 (JSJL, JSN7) (2018.08-???) 95km » J13013YMT yamato
wybrany samochód: 
Dacia Lodgy (js_) 1.5 Blue Dci 95 (jsjl, Jsn7) (2018.08-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J13013YMT Yamato

J13013YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J13013YMT
Sworzeń wahacza J13013YMT
J13013YMT
yamato J13013YMT Sworzeń wahacza
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J13013YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427520837

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J13013YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 18mm) pasuje do: MAZDA 3, 323 F VI, 323 S VI, 5, 626 IV, TRIBUTE 1.3-2.3 08.93-05.19
numery OEM:
MAZDA      B32H 34 300
MAZDA      B32H 34 350
MAZDA      B32H 34 350 E*
MAZDA      BP4K 34 300A
MAZDA      BP4K 34 300B
MAZDA      BP4K 34 350A
MAZDA      BP4K 34 350B
MAZDA      C513 34 300
MAZDA      C513 34 350
MAZDA      CC30 34 300 D*
MAZDA      CC30 34 300 E
MAZDA      CC30 34 350 D*
MAZDA      CC30 34 350 E
MAZDA      CC30-34 300A
MAZDA      CC30-34 300B
MAZDA      CC30-34 300C
MAZDA      CC30-34 350A
MAZDA      CC30-34 350B
MAZDA      CC30-34 350C
MAZDA      CD99 34 300 A
MAZDA      CD99 34 350 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza J13013YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J13013YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.