Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1X039ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1X039ABE ABE

C1X039ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1X039ABE
64.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1X039ABE

producent:

ABE

Długość 1 [mm] 141,9
Grubość 1 [mm] 19
System hamulcowy Mando
Szerokość 1 [mm] 66,8
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427191129

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1X039ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CHEVROLET CAMARO, MALIBU OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, ASTRA J/HATCHBACK, CASCADA, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, ZAFIRA C SAAB 9-5 1.3D-6.2 07.08-

Klocki hamulcowe C1X039ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE klocków hamulcowych C1X039ABE producenta ABE

SAAB

13237751

OPEL

13237751, 1605186, 1605232, 1605265, 1605434, 22959104, 95514526, 95516195, 95520061, 95530018

CHEVROLET

13237751, 92230269, 95520061

numery OEM:
OPEL      13 237 751
OPEL      16 05 186
OPEL      16 05 232
OPEL      16 05 265
OPEL      16 05 434
OPEL      22 95 910 4
OPEL      95 514 526
OPEL      95 516 195
OPEL      95 520 061
OPEL      95530018
SAAB      13 23 7751
VAUXHALL      13 237 751
VAUXHALL      22959104
VAUXHALL      95 514 526
VAUXHALL      95 516 195
VAUXHALL      95 520 061
VAUXHALL      95 530 018
CHEVROLET      13 237 751
CHEVROLET      9223 0269
CHEVROLET      95 520 061

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1X039ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.