Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Bio Power (2009.02-2015.02) 200km » C54010ABE abe
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.0 T Bio Power (2009.02-2015.02) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C54010ABE ABE

C54010ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C54010ABE
Cylinderek hamulcowy C54010ABE
C54010ABE
abe C54010ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C54010ABE abe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C54010ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
otwór Ø [mm]19,05
nr EAN5900427208520

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C54010ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: HONDA ACCORD IV, CITY III, CIVIC IV, CIVIC V, CR-V I, CRX III, DOMANI, HR-V 1.2-2.2 01.88-11.03
numery OEM:
HONDA      43301-SR3-003

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C54010ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.