Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-C949 ashika

Alternator 002-C949 ASHIKA

002-C949 Alternator ASHIKA
ashika 002-C949
Alternator 002-C949
002-C949

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

002-C949

numer części:

002-C949

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień R 20
Rozstaw śrub mocujących [mm] 78
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Liczba rowków 4
nr EAN 8033001372045

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-C949 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      3730032800
MITSUBISHI      A003T45693
MITSUBISHI      A003T45693ZC
MITSUBISHI      A003T45694
MITSUBISHI      A2T02084
MITSUBISHI      A2T19081
MITSUBISHI      A2T38391
MITSUBISHI      A3T03392
MITSUBISHI      A3T03393
MITSUBISHI      A3T03393ZC
MITSUBISHI      A3T03471
MITSUBISHI      A3T03492
MITSUBISHI      A3T03493
MITSUBISHI      A3T03493ZC
MITSUBISHI      A3T03498
MITSUBISHI      A3T45693
MITSUBISHI      A3T45693ZC
MITSUBISHI      A3T45694
MITSUBISHI      MD130329
MITSUBISHI      MD133171
MITSUBISHI      MD133513
MITSUBISHI      MD136838
MITSUBISHI      MD136839
MITSUBISHI      MD149750
MITSUBISHI      MD153357
MITSUBISHI      MD153843
MITSUBISHI      MD169683
MITSUBISHI      MD190819
MITSUBISHI      MD198164
MITSUBISHI      MD361623
MITSUBISHI      MD361624
HYUNDAI      3730032800
HYUNDAI      3730033010
HYUNDAI      3730033013
HYUNDAI      3730033030
HYUNDAI      3730033100
HYUNDAI      3730033101
HYUNDAI      3730033103
HYUNDAI      3730033110
KIA      3730032800
KIA      3730033100
KIA      3730033101
KIA      3730033103

Zastosowanie Alternator 002-C949 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów