Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-U900 ashika

Alternator 002-U900 ASHIKA

002-U900 Alternator ASHIKA
ashika 002-U900
Alternator 002-U900
002-U900

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-U900

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień R 30
Rozstaw śrub mocujących [mm] 77
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 70
nr EAN 8033001375954

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-U900 ASHIKA

numery OEM:
ISUZU      8944719961
ISUZU      8944719963
ISUZU      8944719964
ISUZU      8944719965
ISUZU      8970447790
ISUZU      94471996
OPEL      1204062
OPEL      1204132
OPEL      6204058
OPEL      90542406
OPEL      9163940
OPEL      94471996
OPEL      9512123
OPEL      97044779
VAUXHALL      549082
VAUXHALL      R1030073

Zastosowanie Alternator 002-U900 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów