Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Daimler 2.8 - 5.3 Double Six / Vanden 5.3 (1972.07-1973.09) 269km » 131-02-204 ashika
wybrany samochód: 
Daimler 2.8 - 5.3 Double Six / Vanden 5.3 (1972.07-1973.09) 269km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 131-02-204 ASHIKA

131-02-204 Cięgło, hamulec postojowy ASHIKA
ashika 131-02-204
Cięgło, hamulec postojowy 131-02-204
131-02-204

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

131-02-204

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm]1789/1478 mm
Strona zabudowyz prawej
nr EAN8033001792393

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 131-02-204 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      4642005020
TOYOTA      4642020590
LEXUS      4642020590

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 131-02-204 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 131-02-204 ASHIKA:

PATRYK, LUBLIN
2021-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.