Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Renault CLIO IV Grandtour (KH_) 1.5 dCi 90 (KHN3, KHN4) (2013.01-???) 90km » 47-01-118 ashika
wybrany samochód: 
Renault Clio Iv Grandtour (kh_) 1.5 Dci 90 (khn3, Khn4) (2013.01-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 47-01-118 ASHIKA

47-01-118 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

47-01-118

numer części:

47-01-118

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001216103

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 47-01-118 ASHIKA

numery OEM:
NISSAN      13270-V5000
NISSAN      13270V50000X2
zamienniki:
JN570
brak
PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 47-01-118 ASHIKA w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.