Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 48-0W-W00 ashika

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 48-0W-W00 ASHIKA

48-0W-W00 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

48-0W-W00

producent:

ASHIKA

Średnica tłoka cylindra [mm] 70
nr EAN 8033001218114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 48-0W-W00 ASHIKA

numery OEM:
CHEVROLET      93740913
CHEVROLET      93741249
CHEVROLET      S1140006
CHEVROLET      S1140011
CHEVROLET      S114007
CHEVROLET      S114011
DAEWOO      93740052
DAEWOO      93740053
DAEWOO      93741249
DAEWOO      S1140007
DAEWOO      S1140010
DAEWOO      S1140011
DAEWOO      S114007
DAEWOO      S114011

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 48-0W-W00 ASHIKA w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.