Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 51-00-00002 ashika

Klocki hamulcowe - komplet 51-00-00002 ASHIKA

51-00-00002 Klocki hamulcowe - komplet ASHIKA
ashika 51-00-00002
Klocki hamulcowe - komplet 51-00-00002

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

51-00-00002

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy Oś tylna
Grubość [mm] 15
Długość [mm] 87
Szerokość [mm] 53
System hamulcowy TRW
Numer WVA 20961
nr EAN 8052553186108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 51-00-00002 ASHIKA

numery OEM:
AUDI      1H0698451F
AUDI      1H0698451G
AUDI      8E0698451B
AUDI      8E0698451L
PEUGEOT      425056
PEUGEOT      425108
SEAT      191698451
SEAT      191698451A
SEAT      1H0698451C
SEAT      1H0698451E
SEAT      1H0698451F
SEAT      8E0698451L
VOLKSWAGEN      191698451
VOLKSWAGEN      191698451A
VOLKSWAGEN      191698451B
VOLKSWAGEN      191698451C
VOLKSWAGEN      191698451D
VOLKSWAGEN      1H0690451
VOLKSWAGEN      1H0690451A
VOLKSWAGEN      1H0698451
VOLKSWAGEN      1H0698451A
VOLKSWAGEN      1H0698451B
VOLKSWAGEN      1H0698451C
VOLKSWAGEN      1H0698451E
VOLKSWAGEN      1H0698451F
VOLKSWAGEN      1H0698451G
VOLKSWAGEN      1H0698451H
VAG      1H0698451D
VAG      8E0698451A
VAG      8E0698451E
VAG      8E0698451K

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 51-00-00002 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 51-00-00002 ASHIKA:

2021-11-10
 5/5
Ok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-30
 5/5
Polecam, dobra cena klocków numer
2020-12-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Klocki są super, podkładka metalowe, dobre ślizgi. Za tą cenę jakoś jest bardzo dobra

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.