Średnica [mm] | 215 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 138 |
Średnica zabudowy [mm] | 265 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 22 |
Ilość zębów | 20 |
nr EAN | 8033001271621 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł 92-05-563 ASHIKA
MITSUBISHI | MD703180 | |
MITSUBISHI | MD703181 | |
MITSUBISHI | MD706181 | |
MITSUBISHI | MD714710 | |
MITSUBISHI | MD716747 | |
MITSUBISHI | MD718955 | |
MITSUBISHI | MD721341 | |
MITSUBISHI | MD721342 | |
MITSUBISHI | MD721401 | |
MITSUBISHI | MD722744 | |
MITSUBISHI | MD724829 | |
MITSUBISHI | MD724849 | |
MITSUBISHI | MD728699 | |
MITSUBISHI | MD728700 | |
MITSUBISHI | MD729541 | |
MITSUBISHI | MD732402 | |
MITSUBISHI | MD732533 | |
MITSUBISHI | MD732563 | |
MITSUBISHI | MD732564 | |
MITSUBISHI | MD732565 | |
MITSUBISHI | MD734788 | |
MITSUBISHI | MD734792 | |
MITSUBISHI | MD735646 | |
MITSUBISHI | MD735732 | |
MITSUBISHI | MD735733 | |
MITSUBISHI | MD737562 | |
MITSUBISHI | MD742681 | |
MITSUBISHI | MD742858 | |
MITSUBISHI | MD745273 | |
MITSUBISHI | MD747829 | |
MITSUBISHI | MD749758 | |
MITSUBISHI | MD749759 | |
MITSUBISHI | MD749760 | |
MITSUBISHI | MD749998 | |
MITSUBISHI | MD771133 | |
MITSUBISHI | MD771221 | |
MITSUBISHI | MD771222 | |
MITSUBISHI | MD771230 | |
MITSUBISHI | MD771458 | |
MITSUBISHI | MD802090 | |
MITSUBISHI | MD802092 | |
MITSUBISHI | MR331291 | |
MITSUBISHI | RL210104 | |
MITSUBISHI | RL210108 | |
SUZUKI | 2210057B10R | |
SUZUKI | 2210066DA0 | |
SUZUKI | 2210066DA0LCP | |
SUZUKI | 2210077E00 | |
SUZUKI | 2210085C10 | |
SUZUKI | 2210085C10000 | |
HYUNDAI | 4130023030 | |
HYUNDAI | 4142121300 | |
KIA | 4142136000 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł 92-05-563 ASHIKA w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.