Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KCK501 ashika

Zestaw łańcucha rozrządu KCK501 ASHIKA

KCK501 Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA
ashika KCK501
Zestaw łańcucha rozrządu KCK501
KCK501

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

KCK501

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
nr EAN 8033001479850

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KCK501 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      1141A035
MITSUBISHI      1141A045
MITSUBISHI      ME190552
MITSUBISHI      ME190556
MITSUBISHI      ME191029
MITSUBISHI      ME191282
MITSUBISHI      ME203077
MITSUBISHI      ME203085
MITSUBISHI      ME203099
MITSUBISHI      ME203100
MITSUBISHI      ME203833
MITSUBISHI      ME204173
MITSUBISHI      ME204247
MITSUBISHI      ME204369
MITSUBISHI      ME229892

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KCK501 ASHIKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.