Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel VECTRA B (J96) 2.0 i 16V (F19) (1995.09-2000.06) 136km » 8FK 351 117-031 behr hella service
wybrany samochód: 
Opel Vectra B (j96) 2.0 I 16v (f19) (1995.09-2000.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 117-031 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 117-031 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 117-031
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 117-031
8FK 351 117-031
behr hella 8FK 351 117-031 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 117-031 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 117-031

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD508
Ilość żeber:2
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 100
Koła pasowe:z podwójnym kołem pasowym
śr. koła pasowego [mm]:130
Rodzaj połączenia:H/TO
ID głowicy cylindra (sprężarka):KB
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 117-031 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
AUDI      191 820 803
AUDI      191 820 805
AUDI      191820803
AUDI      191820805
SEAT      176 820 804
SEAT      176820804
SEAT      191 820 803
SEAT      191 820 805
SEAT      191820803
SEAT      191820805
VOLKSWAGEN      176 820 804
VOLKSWAGEN      176820804
VOLKSWAGEN      191 820 803
VOLKSWAGEN      191 820 805
VOLKSWAGEN      191820803
VOLKSWAGEN      191820805
zamienniki:
8FK 351 117-531
brak
HELLA
V15-15-0061
brak
VEMO
699511
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 117-031 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.