Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 119-341 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 119-341 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 119-341 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 119-341
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 119-341
8FK 351 119-341
behr hella 8FK 351 119-341 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 119-341

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7H15
Ilość żeber:1
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym
śr. koła pasowego [mm]:133
ID głowicy cylindra (sprężarka):QC
Napięcie znamionowe:24
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 119-341 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
DAF      125 1063
DAF      1251063
DAF      126 4800
DAF      1264800
DAF      144 4295
DAF      1444295
DAF      163 8737
DAF      163 8737R
DAF      1638737
DAF      1638737R

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 119-341 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.