Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 135-921 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 135-921 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 135-921 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 135-921
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 135-921
8FK 351 135-921
behr hella 8FK 351 135-921 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 135-921 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 135-921

Ograniczenia producenta:Sanden/Denso/Delphi
ID kompresora:PXE14/ 6SEU14/ CVC
Ilość żeber:6
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:110
Rodzaj połączenia:PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):CA
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 135-921 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
AUDI      1K0 820 808 A
AUDI      1K0 820 859 H
AUDI      1K0 820 859 J
AUDI      1K0 820 859 N
AUDI      1K0 820 859 P
AUDI      1K0 820 859 T
AUDI      5K0 820 803
AUDI      5K0 820 803 C
AUDI      5K0 820 803A
AUDI      5N0 820 803
AUDI      5N0 820 803 A
AUDI      5N0 820 803 B
AUDI      5N0 820 803 C
AUDI      5N0 820 803 E
AUDI      5N0 820 803 F
AUDI      5N0 820 803 G
AUDI      5N0 820 803 H
AUDI      5N0 820 803 HX
AUDI      5N0 820 803 X
AUDI      8J0 260 805
AUDI      8J0 260 805 A
SEAT      1K0 820 808 A
SEAT      1K0 820 859 H
SEAT      1K0 820 859 J
SEAT      1K0 820 859 N
SEAT      1K0 820 859 P
SEAT      1K0 820 859 T
SEAT      5K0 820 803
SEAT      5K0 820 803 C
SEAT      5N0 820 803
SEAT      5N0 820 803 A
SEAT      5N0 820 803 B
SEAT      5N0 820 803 C
SEAT      5N0 820 803 E
SEAT      5N0 820 803 F
SEAT      5N0 820 803 G
SEAT      5N0 820 803 HX
SEAT      5N0 820 803 X
SEAT      8J0 260 805
SEAT      8J0 260 805 A
SKODA      1K0 820 808 A
SKODA      1K0 820 859 H
SKODA      1K0 820 859 J
SKODA      1K0 820 859 N
SKODA      1K0 820 859 P
SKODA      1K0 820 859 T
SKODA      5K0 820 803
SKODA      5K0 820 803 C
SKODA      5K0 820 803 X
SKODA      5K0 820 803A
SKODA      5N0 820 803
SKODA      5N0 820 803 A
SKODA      5N0 820 803 B
SKODA      5N0 820 803 C
SKODA      5N0 820 803 E
SKODA      5N0 820 803 F
SKODA      5N0 820 803 HX
SKODA      5N0 820 803 X
SKODA      6QD 820 803
SKODA      8J0 260 805
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 A
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 H
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 J
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 N
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 P
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 T
VOLKSWAGEN      5K0 820 803
VOLKSWAGEN      5K0 820 803 C
VOLKSWAGEN      5K0 820 803A
VOLKSWAGEN      5N0 820 803
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 A
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 B
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 C
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 E
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 F
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 H
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 HX
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 X
VOLKSWAGEN      6QD 820 803
VOLKSWAGEN      8J0 260 805
VOLKSWAGEN      8J0 260 805 A
FAW-VW      6QD 820 803
zamienniki:
8FK 351 135-421
brak
HELLA
447190-5980
brak
DENSO
V15-15-0027
brak
VEMO
V15-15-0040
brak
VEMO
V15-15-0056
brak
VEMO
447260-9090
brak
DENSO
0300K270
brak
VAN WEZEL
5800K285
brak
VAN WEZEL
5800K302
brak
VAN WEZEL
813838
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 135-921 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.