Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw 1 (E87) 120 i (2007.03-2011.06) 163km » 8FK 351 334-051 behr hella service
wybrany samochód: 
Bmw 1 (e87) 120 I (2007.03-2011.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-051 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-051 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 334-051

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-051

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:VS16
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Wersja:produced by VISTEON
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:110
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-051 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 435 796
FORD      1 441 291
FORD      1 543 958
FORD      1 566 168
FORD      1 674 618
FORD      1 731 790
FORD      1 767 656
FORD      1 791 012
FORD      1435796
FORD      1441291
FORD      1543958
FORD      1566168
FORD      1674618
FORD      6G9119D629GB
FORD      6G9119D629GC
FORD      6G9119D629KA
FORD      6G9119D629KB
FORD      6G9119D629KC
FORD      6G9119D629KD
FORD      6G9119D629KE
FORD      6G9119D629KF

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-051 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.