Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 1800K416 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K416 VAN WEZEL

1800K416 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 1800K416

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

1800K416

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Visteon
ID kompresora VS16
Ø koła pasowego [mm] 113
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 20,5
Wylot - Ø [mm] 18
Ilość oleju [ml] 200
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46 SP-A2
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Szerokość 1 [mm] 80
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczki kanciasty
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909364694

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K416 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO S80 II, FORD GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 1.8D/2.0D 05.06-06.15
numery OEM:
FORD      1435796
FORD      1441291
FORD      1543958
FORD      1566168
FORD      1674618
FORD      1731790
FORD      1745032
FORD      1767656
FORD      1791012
FORD      1858669
FORD      6G9119D629GB
FORD      6G9119D629GC
FORD      6G9119D629KA
FORD      6G9119D629KB
FORD      6G9119D629KC
FORD      6G9119D629KD
FORD      6G9119D629KE
FORD      6G9119D629KF
FORD      6G9119D629KG
FORD      RM6G9119D629KD

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K416 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.