Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 334-551 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-551 HELLA

8FK 351 334-551 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 334-551
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-551
8FK 351 334-551
hella 8FK 351 334-551 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-551 hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 334-551

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Hanon/Halla/Visteon
ID kompresora 7VS16ic
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621469757

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-551 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70818020/8FK351334551 FORD GALAXY/MONDEO/S-MAX 1,8TDCI/2,0TDCI 06-
numery OEM:
FORD      1 435 796
FORD      1 441 291
FORD      1 543 958
FORD      1 566 168
FORD      1 674 618
FORD      1 731 790
FORD      1 767 656
FORD      1 791 012
FORD      1 858 669
FORD      6G9119D629GB
FORD      6G9119D629GC
FORD      6G9119D629KA
FORD      6G9119D629KB
FORD      6G9119D629KC
FORD      6G9119D629KD
FORD      6G9119D629KE
FORD      6G9119D629KF
FORD      6G9119D629KG
zamienniki:
92-0376
brak
KAGER
8FK 351 334-051
brak
HELLA
813738
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-551 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.