Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Mercedes-benz KLASA C (W205) C 300 EQ Boost 4-matic (205.084) (2019.05-???) 258km » 8FT 351 195-701 behr hella service
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C (w205) C 300 Eq Boost 4-matic (205.084) (2019.05-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-701 BEHR HELLA SERVICE

8FT 351 195-701 Osuszacz, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FT 351 195-701


Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-701 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
SAAB      42 30 462
SAAB      4230462
SAAB      48 68 949
SAAB      4868949
SAAB      74 96 847
SAAB      7496847

Zastosowanie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-701 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.