Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » T 61 034 brembo

Przewód hamulcowy elastyczny T 61 034 BREMBO

T 61 034 Przewód hamulcowy elastyczny BREMBO
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

T 61 034

producent:

BREMBO

Rozmiar gwintu 2 F10X1
Długość [mm] 577
Rozmiar gwintu 1 M10X1
nr EAN 8432509616932

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny T 61 034 BREMBO

Przewód hamulcowy elastyczny przód P (dł. 577mm, M10x1/F10x1) pasuje do: PEUGEOT 406 1.6-3.0 11.95-12.04
numery OEM:
CITROËN      460880
PEUGEOT      460880
PEUGEOT      480680

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny T 61 034 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny T 61 034 BREMBO:

2021-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-12
 5/5
W tej cenie nic leprzego nie zajdzie się.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.