Napięcie [V] | 4,4 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Zbieżność stożka | 93 |
Wymiar gwintu | M8x1,0 |
Długość całkowita [mm] | 92,7 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
Natężenie prądu [A] | 7,9 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
Moment gnący [Nm] | 20 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 10 |
Długość opakowania [cm] | 10 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
nr EAN | 4044197802197 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH723 CHAMPION
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
4805511
OPEL | 48 05 511 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH723 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.