Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro (2015.04-2018.09) 190km » DC82582 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tdi Quattro (2015.04-2018.09) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC82582 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC82582 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC82582

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:Akebono
System hamulcowy:AKEBONO
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:51
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:18
średnica [mm]:51
Ograniczenia producenta:AKE

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC82582 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 103.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC82582 DAIHATSU CHARADE 1.5I, 1.6I G201-G203 01/93 - 00 PRZÓD LEWY
numery OEM:
DAIHATSU      47750-87707-000
DAIHATSU      4775087707000
zamienniki:

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC82582 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu