Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASCONA C (J82) 1.3 N (F11, M11, F69) (1981.09-1986.08) 60km » DC85035 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 1.3 N (f11, M11, F69) (1981.09-1986.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC85035 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

    Ocena:
numer części:

DC85035

Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:Lockheed
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:46
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:24
Opcja wyposażenia:Lockheed

Status produktu: niedostępny
zastąpiony przez DC82513
Strona zabudowy:oś przednia, z lewej
System hamulcowy:Lockheed
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:46
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:24
Opcja wyposażenia:Lockheed

Status produktu: niedostępny
zastąpiony przez DC82513

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC85035 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 113.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC85035 LAND ROVER LAND ROVER 110 - DEFENDER 110 93 - PRZÓD PRAWY
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC85035 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.