Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA0790 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA0790 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA0790 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA0790

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA1900

numer części:

DRA0790

Długość 1/Długość 2 [mm]:9.5 / 81.0
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG111
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej

Status produktu: Normal
zastąpiony przez 19025752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA0790 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 54.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA0790 FORD FIESTA/ESCORT/TAUNUS/GRANADA/CAPRI/ORION/SIERRA/ROVER MINI
numery OEM:
FORD      50 070 75
FORD      5007075
FORD      54022803
FORD      60 563 25
FORD      6056325
FORD      78FB-10300-AA
FORD      78FB-10300-AB
FORD      78FB-10300-BA
FORD      78FB-10300-BB
FORD      78FB-10300-BC
FORD      78FB-10346-AB
FORD      78FB10300AA
FORD      78FB10300AB
FORD      78FB10300BA
FORD      78FB10300BB
FORD      78FB10300BC
FORD      78FB10346AB
FORD      81AB-10300-ABA
FORD      81AB-10300-VB
FORD      81AB10300ABA
FORD      81GB-10300-AA
FORD      81GB10300AA
FORD      873F-10300-AAA
ROVER      ADU9670
zamienniki:
436167
brak
VALEO
8EL 725 580-001
brak
HELLA
71-0314
brak
KAGER
436145
brak
VALEO
0 120 489 047
brak
BOSCH
0 120 489 088
brak
BOSCH
0 120 489 705
brak
BOSCH
0 120 489 841
brak
BOSCH
0 120 489 896
brak
BOSCH
9 124 476 306
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA0790 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów