Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA1500 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA1500 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA1500 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA1500
Alternator, Light duty Europe Reman DRA1500

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA2610

numer części:

DRA1500

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG107
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Długość 1 [mm]:51

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1500 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 164.67 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA1500
numery OEM:
VOLKSWAGEN      068903017C
VOLKSWAGEN      068903017CX
VOLKSWAGEN      068903025E
VOLKSWAGEN      068903025F
VOLKSWAGEN      068903025FX
VOLKSWAGEN      068903025L
VOLKSWAGEN      068903025P
VOLKSWAGEN      068903027Q
VOLKSWAGEN      068903027QX
VOLKSWAGEN      069903017
VOLKSWAGEN      069903023A
VOLKSWAGEN      076903023G
VAG      068903017C
VAG      068903017CX
VAG      068903025E
VAG      068903025L
VAG      069903017
VAG      069903023A
VAG      069903023X
VAG      076903023G
VAG      175903023T
zamienniki:
71-0329
brak
KAGER
8EL 725 592-001
brak
HELLA
8EL 725 593-001
brak
HELLA
8EL 725 661-001
brak
HELLA
8EL 725 665-001
brak
HELLA
432853
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA1500 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów