Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3113 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3113 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3113 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3113

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4223

numer części:

DRA3113

Długość 1/Długość 2 [mm]:58.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG290
Ilość żeber:3
Długość 1 [mm]:31,2
Fan: IF
Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3113 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 142.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3113
numery OEM:
HONDA      31100-PD0-030
HONDA      31100-PD6-003
HONDA      31100-PD6-004
HONDA      31100-PD6-014
HONDA      31100-PDO-030
HONDA      31100-PH3-003
HONDA      31100-PH3-013
HONDA      31100-PH3-024
HONDA      31100-PH3-0243
HONDA      31100-PK1-014
HONDA      31100-PK1-016
HONDA      31100-PK1-024
HONDA      31100-PK1-A01
HONDA      31100-PK1-A02
HONDA      31100PD0030
HONDA      31100PD6003
HONDA      31100PD6004
HONDA      31100PD6014
HONDA      31100PDO030
HONDA      31100PH3003
HONDA      31100PH3013
HONDA      31100PH3024
HONDA      31100PH30243
HONDA      31100PK1014
HONDA      31100PK1016
HONDA      31100PK1024
HONDA      31100PK1A01
HONDA      31100PK1A02

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3113 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów