Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3471 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3471 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3471 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4581

numer części:

DRA3471

Masa [g]:4700
Długość 1/Długość 2 [mm]:13.0 / 80.0
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG191
Długość 1 [mm]:29

Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3471 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      23100-10W00
NISSAN      23100-10W01
NISSAN      23100-N8500
NISSAN      2310010W00
NISSAN      2310010W01
NISSAN      23100N8500
SUBARU      23700-7050
SUBARU      23700-AA010
SUBARU      23700-AA020
SUBARU      23700-AA040
SUBARU      23700-AA160
SUBARU      237007050
SUBARU      23700AA010
SUBARU      23700AA020
SUBARU      23700AA040
SUBARU      23700AA160
SUBARU      42990-7050
SUBARU      42990-7320
SUBARU      42990-7330
SUBARU      42990-7340
SUBARU      42990-7340L
SUBARU      42990-7340LA
SUBARU      42990-7340LB
SUBARU      42990-7500
SUBARU      429907050
SUBARU      429907320
SUBARU      429907330
SUBARU      429907340
SUBARU      429907340L
SUBARU      429907340LA
SUBARU      429907340LB
SUBARU      429907500
SUBARU      82990-7600
SUBARU      829907600
zamienniki:
8EL 726 260-001
brak
HELLA
8EL 726 264-001
brak
HELLA
8EL 726 342-001
brak
HELLA
436506
brak
VALEO
436518
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3471 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów