Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4277600 dri

zacisk hamulc. vw t5 03- pt 4277600 DRI

4277600 zacisk hamulc. vw t5 03- pt DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4277600

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4277600
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. VW T5 03- PT
  • Opis
    • (LUCAS 41mm) VW TRANSPORTER T5 Bus (7HB, 7HJ) 04/03- TRANSPORTER T5 nadw. zamkn. (7HA, 7HH) 04/03- MULTIVAN T5 (7HM) 04/03-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 204,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 7H0615424
    • Numer dostawcy: 4277600
  • Parametry:
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • wentylowany
    • oś tylna strona prawa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : TRW
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 22
    • Średnica tłoka cylindra : 41
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 294
    • Ciężar netto [kg] : 3,02

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. vw t5 03- pt 4277600 DRI

Koszt kaucji: 253.87 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. vw t5 03- pt 4277600 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI