Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Bmw 6 coupe (F13) M6 (2012.07-2017.10) 560km » 12-0590 elstock
wybrany samochód: 
Bmw 6 Coupe (f13) M6 (2012.07-2017.10) 560km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 12-0590 ELSTOCK

12-0590 Przekładnia kierownicza ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

12-0590

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]8
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN5704651050876

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 12-0590 ELSTOCK

Koszt kaucji: 593.41 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SKODA FABIA I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, POLO, POLO III, POLO IV 1.0-2.0 10.94-11.09
numery OEM:
AUDI      8Z1423052A
AUDI      8Z1423052C
AUDI      8Z1423052E
AUDI      8Z1423052J
AUDI      8Z1423052L
AUDI      8Z1423052N
AUDI      8Z1423052NX
AUDI      8Z1423055AG
AUDI      8Z1423055N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 12-0590 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 12-0590 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.