Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa

przekładnia kierownicza i pompa

wybierz markę samochodu:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Przekładnia hydrauliczna z drążkami / FIAT DUCATO nadw. zamkn. (230L) 03/94-04/02 - PEUGEOT BOXER nadw. zamkn. (230L) 03/94-04/02 - FIAT DUCATO (230) 03/94-04/02 DUCATO Bus (230) 03/94-04/02 - CITROEN JUMPE
hydrauliczny
Długość [mm] : 1410
Wymiar gwintu : M12
Przekładnia hydrauliczna z drążkami / FIAT DUCATO nadw. zamkn. (230L) 03/94-04/02 - PEUGEOT BOXER nadw. zamkn. (230L) 03/94-04/02 - FIAT DUCATO (230) 03/94-04/02 DUCATO Bus (230) 03/94-04/02 - CITROEN JUMPE
hydrauliczny
Długość [mm] : 1410
Wymiar gwintu : M14
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1410
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 50
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy 3,7
Rozmiar gwintu wejście M14
Wymiar gwintu wyjście M16
Ograniczenia producenta M12 mount
Ciężar netto [kg] 10,6
nr EAN 5704651046411
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1410
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 50
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy 3,5
Rozmiar gwintu wejście M14
Wymiar gwintu wyjście M16
Ograniczenia producenta M14 mounts
Ciężar netto [kg] 11
nr EAN 5704651046718
Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm] 1405
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M16
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość 1 [mm] 1410
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M16
Tryb pracy manualny
uwzględnić informację serwisową 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy mechaniczne
Długość całkowita [mm] 1410
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 84
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M16x1,5
Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321059850
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Długość 1 [mm]48
Długość [mm]310
Długość 2 [mm]50
Rozstaw otworów 1/2100mm
Długość całkowita [mm]1410
Wymiar gwintuM14 X 1,50
Wymiar gwintuM16 X 1,50
Wymiar gwintuM16X1,50
Liczba otworów do mocowania2
Położenie / kąt3 T 225
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej50
EAN5901321060504
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321062669
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączkaM18 X 1.5mm (Female)
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Cisnienie [bar]100
Rozmiar gwintu 21,5
Rozmiar gwintu 1M18
Rozmiar gwintu 1M16
Ograniczenia producentaZF
EAN5901321119233
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503494
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074284872
Ciężar [kg] 2,24
Ciśnienie robocze [bar] 80
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 60
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Koła pasowe bez koła pasowego
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388653
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.