Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ kierowniczy Opel » przekładnia kierownicza i pompa Opel

przekładnia kierownicza i pompa do OPEL

wybierz model samochodu OPEL:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [kg] 1,8
nr EAN 5704651439831
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość 1 [mm] 1325
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M20
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta ZF
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 125
Tryb pracy hydrauliczny
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Przestrzegać danych technicznych 
Ograniczenia producenta ZF
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 126
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 26
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
nr EAN 5901779848853
Tryb pracy hydrauliczny
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta ZF
Ø koła pasowego [mm] 119
Ilość żeber 6
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 30
nr EAN 5901779848860
Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321061785
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 106
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074285374
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,975
Ciężar netto [g] 1700
nr EAN 5902048889942
Ciężar [kg] 2,17
Ciśnienie robocze [bar] 90
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 80
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta ZF
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 126
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 26
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938094256
Indeks: HPS PW690117
Marka: YSPARTS
Grupa towarowa TecDoc: Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Nazwa: POMPA WSPOMAGANIA ALFA ROMEO 159 1.9JTD 05-
Opis: ALFA ROMEO: 159 (939) 1.9 JTDM 8V 16V 09.2005 - 11.2011
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 51839102
Numer dostawcy: PW690117

Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.