Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » układ kierowniczy Mercedes-benz VITO Autobus (W638) » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz VITO Autobus (W638)

przekładnia kierownicza i pompa do MERCEDES-BENZ VITO Autobus (W638)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ VITO Autobus (W638):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 120
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 50
nr EAN 4047025446211
Ciężar [kg] 2,07
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816190738
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321059881
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]120
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producentaLUK
Profil piastyTriangle
EAN1600002611120
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Artykuł oraz informacja uzupełniającaBez zbiornika
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweBez koła pasowego
Ograniczenia producentaLUK
Cisnienie [bar]120
EAN5901321119431
StanFabrycznie nowy
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Mercedes W203 W210 CDI
Ilość sprzedażna = 1
Numer dostawcy: LCC 9220
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503456
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ograniczenia producenta ZF
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503463
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074493816
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,605
Ciężar netto [g] 1500
nr EAN 5902048888853
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,750
Ciężar netto [g] 1600
nr EAN 5902048888709
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciężar brutto [kg] 2,085
Ciężar netto [g] 2000
nr EAN 5902048888600
Ciężar [kg] 1,74
Ciśnienie robocze [bar] 120
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 75
Ciężar [kg] 2,09
Ciśnienie robocze [bar] 110
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem wyrównującym
dla numeru OE 611 230 0115
Materiał Stal
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta ZF
Ograniczenia producenta LUK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z adapterem
Kształt adaptera trójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Koła pasowe bez koła pasowego
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 14
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388325
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.