Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » układ kierowniczy Fiat DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_) » przekładnia kierownicza i pompa Fiat DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_)

przekładnia kierownicza i pompa do FIAT DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_)

wybierz typ samochodu FIAT DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 75
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025441568
  • Indeks: DRI 715521471
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA FIAT DOBLO 1.3D 05-, PANDA 12-
  • Opis
    • POMPA WSPOMAGANIA FIAT DOBLO 1.3D 05-, PANDA 12-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 350,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 50502742
    • Numer dostawcy: 715521471
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : With hub
    • Ciśnienie [bar] : 80
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
    • Ciężar netto [kg] : 1,29
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm] 1170
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
Ograniczenia producenta KAYABA
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1,5
Kształt adaptera trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
nr EAN 5901779850115
Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]1145
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321061723
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweBez koła pasowego wielorowkowego
Ograniczenia producentaZF
Liczba otworów do mocowania3
Dla producentów przekładni kierowniczychZF
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]75
Ilość żeber3
EAN5901321170708
StanFabrycznie nowy
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14
Długość całkowita [mm]1160
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej56
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej56,6
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,4
Wymiar gwintuM12x1,5 / M14x1,5
Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
EAN5901321452651
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 80
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619508206
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 80
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074285589
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 80
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074324622
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Koła pasowe nie do kół pasowych
Ciężar brutto [kg] 2,215
Ciężar netto [g] 2000
nr EAN 5902048889485
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,745
Ciężar netto [g] 1700
nr EAN 5902048889157
Ciężar [kg] 1,66
Ciśnienie robocze [bar] 80
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 70
cena brutto:
1,577.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość całkowita [mm] 1160
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937736386
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta ZF
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Kształt adaptera trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Liczba otworów do mocowania 3
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938094263
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.