Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rolls-royce » układ kierowniczy Rolls-royce » przekładnia kierownicza i pompa Rolls-royce

przekładnia kierownicza i pompa do ROLLS-ROYCE

wybierz model samochodu ROLLS-ROYCE:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
średnica zewnętrzna [mm] 93
Średnica wewnętrzna [mm] 29
Szerokość [mm] 25
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5901812506061
Grubość [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna [mm] 29,0
średnica zewnętrzna [mm] 93,0
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 63
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,090
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816295013
Tryb pracy hydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych 
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 114
Ilość żeber 6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 32
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 100
nr EAN 5901779849775
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompy pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5901779849638
Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym
Średnica [mm]130
Liczba rowków6
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaSAGINAW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Cisnienie [bar]125
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]131
EAN5901321126170
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619508329
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,055
Ciężar netto [g] 1800
nr EAN 5902048888204
Tryb pracy hydrauliczny
dla numeru OE 7701470783
nr EAN 3660872367594
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompy pompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388981
Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937430451
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.